I morrn(lördag)

Heej Ronja(ägare av bloggen du läser) här vill bara säga att i morrn kommer det vara kanska dålig upptadering på sidan:( jag fyller 13 i morrn(jag vet samma dag som Kristen!!) och vet inte om jag´kan smitta från alla som vill fira mig:( men så fort alla har gått hem kommer jag att blogga och uddatera med allt jag missat:) själv klart kommer jag gratta Kristen i morrn!:D(kan fortfarande inte fatta att hon och jag fyller år på samma dag!!)
så hoppas ni förlåter mig för att det är en dag som blir lite död:D ha en bra fredag eller om ni läser det här på lördagen så då få ni ha en bra lördag istället;) haha era bloggare Ronja:D


ps..jag har typ rekordbesök!! 14 st!! jippi!haha kanske inte så mycket för er som har 100+ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0