säkerheten på BD ökar...

Säkerheten kommer att vara bättre än någonsin när The Twilight Saga: Breaking Dawn återvänder till Vancouver efter inspelningen i Brasilien och Baton Rouge, Louisiana. Trots att Twilight-fans hade mer öppen interaktion med New Moon och Eclipse än de hade med Twilight, verkar det som om Twilighters inte kommer att vara så lyckosamma med Breking Dawn.

Enligt tweets från MetroVanFilms, verkar det som säkerheten kommer att vara högre kring Breaking Dawn än de tidigare filmerna i Twilight-sagan. Det första tweetet var en påminnelse att produktionen av Breaking Dawn snart börjar i Vancouver i februari och fortsätter genom april. Det andra tweetet indikerade på säkerheten som Twilighters och paparazzi kan förvänta sig för Breaking Dawn. "TSBD skapar en komplicerad 'inneslutningsenhet' för att hantera fans och paparazzi."

Trots att det låter som om produktionen helt enkelt tar till de vanliga säkerhetsmåtten som krävs för populariteten av Twilight-stjärnorna Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner, är användandet av en "komplicerad inneslutningsenhet" ett intressant ordval. Vad det verkligen betyder är det bara att gissa på, men fans kommer definitivt att få begränsat Twilight-tillgång i Vancouver





källa: www.cullens.webblogg.se


Nikki :)

Hittade en jätte fin bild på Nikki:D






http://www.facebook.com/photos.php?id=89589298188#!/pages/bella-edward/89589298188 


hahah...:))





..ahahahahahahaha
jag kan inte sluta hahahahaha:D


Dagens bild =)


film affischer om gjorda i Twilight still!:))







okej jag måste bara...HAHAHAHA..

it´s complicate var bäst!:))


Dagens bild:))





Eclipse-Commentary Spoilers With Robert & Kristen













okej det kanske inte är så intresant att titta och läsa det här men vissa är kanska roliga


I´ll be fighting....


Kristen på premiären av Welcome To The Rileys

















the funnt side of twilight:))






haha


jag har dålig humor jag vet;)


Arga på Breaking dawn:O


"Breaking dawn" håller just nu på att spelas in i Brasiliens huvudstad Rio. Man skulle kunna tro att folket skulle vara glada över att filmen spelas in just där men så är verkligen inte fallet. Lokalbefolkningen gillar inte alls att deras stad har förvandlas till en inspelningsplats och i protest mot filmen så satte några eld på en av filmteamets toaletter??



Jag skulle bli överlycklig om en twilight-film skulle spelas in i sverige
jag fattar ingenting jag såg ut så här :O när jag läste tidningen Julia för en stund sedan...

stort ? till brasilianarna(eller vad dom kallas..)


Sundance film festival 2010:)
















Tipsss :D

Hejj alla!:D

Jag tänkte tipsa om en blogg jag följer,, www.cullens.webblogg.se :D
ni kanske har märkt att den länke offstas står efter bilder? det är för attt oftas tar jag bilderna från cullens:D


www.cullens.webblogg.se är världens bästa twilightblogg!
(näst efter min såklart;))




och bilden har jag tagit därifrån;)



Dagens bild:D




gillar starkt den här bilden:D


outtakes på Jackson för Nya Nylon Magazine










källa: www.cullens.webblogg.se


Hahah:D








hehaa lite dålig humor jag har:D


Haha;)





haha alltid ska dom göra grimarser:))


Dagens bild:))


FAN PHOTOS:D




Dagens bild:))




äälskar bilden:))


källa: http://www.facebook.com/pages/Twilight/303089550380?v=wall#!/pages/bella-edward/89589298188



hehe kanske lite långt webbadress....


Snövit?


Nu går det ett rykte om att Kristen ska spela självaste Snövit i Snow White and the Huntsman. Filmen är en modern verson av kassiskern Snövit. Filmen är tänkt att komma ut 21 december 2012


Snow White and the Huntsman is expected to begin production later this year for a December 21, 2012 release date. The film is described as a re-imagining of the classic fairy tale “Snow White and the Seven Dwarves” featuring an expanded role for the Huntsman who is ordered to take Snow White into the woods and kill her. Instead, he lets her go and he becomes something of a mentor, teaching her to fight and survive.




källa: www.cullens.webblogg.se


It was big and silver...


It was big and sleek and silver and-even totally motionless-it looked fast.
“What’s that?”
“Nothing,” Edward murmured.
“It doesn’t look like nothing.”
“Well, I didn’t know if you were going to forgive your friend, or he you, and I wondered if you would still want to ride your bike anyway. It sounded like it was something that you enjoyed. I thought I could go with you, if you wished.”
"I wouldn't be able to keep up with you," I whispered....
Then he smiled. It looked effortless, except for the tiny defensive tightening of his eyes. "This is something you do with Jacob. I see that now."
I eyed the silver motorcycle doubtfully.
"Don't worry about it," Edward said, and then he laughed lightly




http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?fbid=10150091299613189&set=a.411201498188.189985.89589298188



GÅ MED I GILLA GREJEN PÅ FB!:))
(det är en sak man ska gilla om ni fattar...)


Dagens bild;)



En ny/gammal bild på Kristen och Dakota när dom spelar in filmen The Runaways:D


Kristen Stewart i Friday:))







Finfina Kristen:D



källa: www.cullens.webblogg.se


Grattis Cameron!

I dag fyller Cameron år:D
(Om ni undrar så spelar Cameron Alec)






bilden: www.google.se haha jag brukar inte ta bilder från google:D


9 saker du inte visste om


1. Hans favoritland att åka på semester till är Sydafrika.

2. Han var påtänkt att spela Edward istället för Emmett men när han fick det manuset skickat till sig var han upptagen.

3. Kellan hoppade av college för att satsa på skådespelet isället.

4. Han har 7 stycken syskon! 6 systrar och 1 brorsa.

5. Som den tuffing han är så gör han gärna sina egena actionstunt i filmerna. Ibland får producenten hindra honom eftersom det är pass farligt han kan riskera livet.

6. "The shining", "Omen och "Exorcisten är några av han favoritskräckfilmer.

7. Han stöder djurrättsorganisationen PETA.

8. Han jobbar som underklädesmodell för Calvin Klein.

9. Förutom "Twilight" så har Kellan blananat varit med i skräckfilmen "Terror på Elm street".



något du inte visste?


källa: Tidningen Julia:))


Fan photos:D















helt otroliga!:D



jag har tagit bilderna från http://team-twilight.com/ och
 http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/bella-edward/89589298188

och om du vill kopiera bilderna så är det ok:))
men ange mig som källan eller källerna jag har länkat ut


Dagens bild




tycker bilden på Christian Serratos är super fin!:D
om ni inte vet vem Christian Serratos är så är det hon som spelar Angela(Bellas kompis)


Eclipse:))



















källa: www.cullens.webblogg.se

jag kanske inte har tagit alla bilder där..


Dagens bild:D





slänger in en bild från eclipse på Victoria:))


Grattis Julia!

Grattis i efterskott:D






jag missade att hon fyllde år...

bilden: google:D


amazing fan photos:D













dom här bilderna har jag tagit från "Bella & Edward",,det är en grupp på facebook:))
såå om du har facebook gå med i gruppen om du inte är det redan;)


LOL!!:D

Ashleys nys film LOL har jag skrivit lite om idag men här kommer lite bilder och info om filmen:))








LOL
Miley Cyrus spelar tonårstjejen Lola som lever ett glatt liv och kommuniserar med sina vänner via Facebook och andra sajter. Men allting förändras när hennes mamma råkar läsa hennes dagbok och inser att hon inte har så mycket gemensamt med sin dotter längre. Mamman blir förtvivlad och börjar sätta igång planer för att få en nära relation till dottern igen.



bilderna: www.aashleygreene.blogg.se

texten: Tidningen Julia:))


Nikki på Teen Vogue party:D




















Super fina Nikki! Om ni inte vet vem Nikki Reed är det hon som spelar Rosalie.






Källa: www.nikkireedcentral.com


Swans hus!=)

 Swans hus är nu snart upp byggt som ni kan se:))






bild: www.cullens.webblogg.se


LOL!!






Ashley Green är med i filmen LOL och här är postern till filmen:D

Ashleys film har premiär på sensomaren..har inget exakt datum..



bilden tog jag från www.cullens.webblogg.se


Dagens bild:D







såå grymt fin fanmade bild!!<3


källa: www.cullens.webblogg.se


Planering för Bellas och Edwards bröllop:D

THE INSPIRATION: “I was distracted by the profusion of white blossoms that hung in garlands from everything in the room...dripping with long lines of white gossamer ribbons. But I tore my eyes from the bowery canopy and searched across the rows of satin-draped chairs...until I found him at last, standing before an arch overflowing with more flowers.”
—Bella, in The Twilight Saga: Breaking Dawn

THE EXPERT SAYS: "The passion between Bella and Edward is electrifying; their wedding needed to be just as magical and enthralling. Romance, fantasy and drama—each are key elements in the pair's extraordinary story and warranted creative interpretation filled with magnificent florals, shimmering stars, dreamlike fog and more. The couple's reception called for a change in mood after the ceremony—crystal chandeliers, floral candelabras, and spectacular lighting."
—Preston Bailey, event designer.




AAA!Jag längtar något grymt nu!!!







källa: www.cullens.webblogg.se


Breaking dawn!!:)


Del 1 kommer 18 november 2011 på bio!!!

Del 2 kommer 16 november 2012 på bio!!


bara för att jag längtar något grymt till Breaking dawn kommer på bio kommer jag ladda upp lite bilder:
















källa: www.cullens.webblogg.se


Bygger upp Swans hus:D

I Vancouver byggs Swans hus upp igen:D




Tycker det är onödigt att bygga upp alla hus igen..
men dom gör ju så med Cullens hus också...
aja det är roligt att se att huset är upp byggt(nästan) igen:))


källa: www.cullens.webblogg.se


Dagens bild(er)




jag tog bilderna från www.cullens.webblogg.se 


Vem ska göra specialeffekterna i BD?



Det sägs att John Bruno(han har gjort specialeffekter i Avatar)ska göra specialeffekterna...
....men man kan inte vara rikgtigt säker...







källa(för bilden & texten): www.cullens.webblogg.se


Vart jag tar bilderna..

Jag vet inte alltid vart jag tar bilderna men dom flesta bilderna tar jag från www.cullens.webblogg.se och www.twilighteralways.blogg.se . En del från google.se...om ni/du ser att jag har lagt in en bild och jag inte har en länk eller nått till den och ni/du vet att ni har den på eran/din blogg kan ni komentera eran bloggs webbadress såå jag kan läga in den..jag skulle vara tacksam om ni/du säger det för man får inte kopiera andras bilder om man inte har en länk eller nått sånt..Aja hoppas ni tycker om bloggen:))

:D

snälla säg till!!


den här bilden vet jag vart jag har tagigt den:))
www.twilightalways.blogg.se 

sök på den den är jätte braa;D


Edward och Bella-bilder:)











Vem älskar inte lite gammla bilder från Twilight?:))



Den andra bilden har jag tagit från
www.cullens.webblogg.se
dom andra kan jag ha tagit från www.twilghterAlways.blogg.se
men jag är inte säker....


Bildbomb med Bella & Edward










Dagens bild







Suuper finbild på Nikki:))






länk: www.cullens.webblogg.se 


Grattis!!


Grattis Boo-Boo som fyller 17år i dag!







Stort grattis!:D








bilden är har jag tagit här www.cullens.webblogg.se 


Robert om "sexscenerna"



Now Magazine hade nyligen en intervju med Robert Pattinson, där pratade dom bland annat om den nya bilden som kommit ut och hur sex scenen var att spela in. Översättning via msn.se

Så här säger Robert:

När ni får se nakenscenerna ser de väldigt erotiska ut eftersom de är redigerade och ni hör musik, sa han i en intervju förra månaden.

 

Det ni inte ser är åtta kameramän, regissören och 50 personer på inspelningsplatsen. Sanningen är att man kommer ut från logen i en liten badrock och vet att om några minuter så måste man klä av sig inför massor av folk.




källa: www.twilghteralways.blogg.se


Underbar bild på Kristen:)





Breaking dawn i HQ!!







AAA! Någon som inte längtar till den 18 november?!? Jag lovar att jag ska fixa BD-bilder men min dator vill inte vissa andras bloggbilder...källa: www.cullens.webbloggg.se


Jackson Rathbone-the last airbender premiär















hittat lite bilder på Jackson Rathbone när han var på premiären av The last airbender:)


Dagens bild






BIG SMILE för bilden:D


Empire Photoshoot


















Jätte finna bilder:D
Jag vet inte vart jag har tagit dom här bilderna för dom här är kanska gammla...


Bella och Jacob i New Moon












källa: www.cullens.webblogg.se


tokio premier











Jag vet inte av vilken film det är men vem gillar inte bilder på vår twilight-trio?:D

info om hur Renesmees åldrande ska gå till


Happy Tuesday everyone We now have more info about the CGI techniques that are going to be used in Breaking Dawn to rapidly age Mackenzie’s character Renesmee. The CGI team is going to use a mixture of ‘Motion Capture’ and ‘Live Action’ Photography by fitting Mackenzie with an individually made skull cap fitted with a tiny camera positioned in front of her face. Like Avatar, the information collected about her facial expressions and eyes is then transmitted to computers.

As reported back in October Mackenzie’s face will then be digitally transferred onto the face and body of a younger child to create the illusion of her character’s rapid ageing. Besides the performance capture data which will be transferred directly to the computers, numerous reference cameras will give the digital artists multiple angles of each performance. All live action and motion capture footage will then be composited on screen.










Någon mer som längtar!?! Jag längtar något sjukt mycket!


Källa: www.cullens.webblogg.se


Photoshoot med Taylor












Photoshoot med robert,taylor & kellan











Ett ord:SNYGGA!!


MTV movie awards










intervju med breaking dawns producent

USA Today fick möjligheten att intervjua Wyck Godfrey som är Breaking Dawns producent och han hade en del avsöljanden att dela med sig av om de två filmerna.



Var delas boken i två delar?
Wyck:
I grund och botten ville vi ta publiken igenom den svåra tiden med Bellas resa när hon blir vampyr. Första filmen kommer täcka, bröllopet, smekmånaden och födseln. Filmen slutar precis innan Bella går igenom hela förvandlingen.


Boken har tre olika delar, två från Bellas sida, och en från Jacobs, hur delar ni upp det?
Wyck:
Berättelsen kommer vara ur hennes perspektiv i början och sen gå in i Jacobs när han kämpar med sitt eget dilemma. Detta kommer utspela sig när The Cullens tar itur med sina problem med Bellas graviditet och Jacob då går igenom egna problem.


Hur är den långa väntan på Edward och Bellas stora kärleks scen filmad?
Wyck:
Även om dom tre tidigare filmerna visar en otrolig stark psykisk relation mellan Bella och Edward så kommer inte denna scen bli näst in till porr om det är det ni menar. Scenen är viktig i filmen och den är väldig romantisk och sensuell.






LÄÄNGGTARR!<3Jag kan inte vänta längre men det är 302 dagar kvar tills det är premiär!:(
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D


ash på filmpremiären av Julie & Julia









Hittade litte ny/gammla bilder av Achley:)


källa: www.aashleygreene.blogg.se


eclipse world premiere






















Tyvär hittade jag ingen bild på taylor lautner:( litte ledsen över det men men tyvär har jag ingen aning vart jag har tagit dom här bilderna heller....men det är som det är:)


Dagens bild:)









Tycker att bilden är jätte fin:)


Vem älskar inte Nikki och Kellan?:)


Fanbilder:D












den sista har jag sjäv gjort:D dom andra hitade jag på: www.cullens.se eller www.twilighteralways.blogg.se kommer inte ihåg vart jag hittade dom ;)



Golden Globes





Källa: www.cullens.webblogg.se









Dagens bild:)








älskar bilden på Kristin!





 villken ska jag ha den här eller den andra?(namn grejen alltså)


Twilight premiär i LA















jag har ingen länk eller något sånt för dom här bilderna är kanska gammla..

 
Haha har sätt att många bloggare görs här men det kanske är onödigt att göra så om man bara är en? Vad tycker ni? Kommentera görna vad jag ska ha på bloggen och vad ni tycker om den:)


Ny blogg!:)

Heej! Jag heter Ronja och jag kommer ladda upp bilder dagligen om allt som har med Twilight att göra.


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0