Blogg Paus!! -- hemma igen!!!

Hej alla läsare! Jag tänker ta en blogg paus pågrund av att jag ska flytta ut till stugan.
Jag kommer vara borta hela juli & får se om jag kommer tillbaka i början av augusti eller senare.
Hoppas alla får ett bra lov!!

upptadering: nu är det den första augusti och jag kommer forsätta med bloggpausen, jag ska ha fottbollscup hela vecka och efter det ska jag göra massviss med saker med familjen. Så tyvärr kommer jag inte blogga något förns sommarlovet tar slut. Hoppas ingen blir besviken, bloggare behöver också en paus från bloggvärlden en stund på sommaren! Harre så börjar jag blogga när skolan börjar! :D

//Ronja,bloggaren♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0