Dakota Fanning om Robert och att spela Jane



Tidningen Julia frågade Dakota om hon tyckte Robert Pattinson är snygg.

-Ja,han är jättesnygg,men det är även de andra killarna i "Eclipse"! Jag hoppade på chansen att spela Jane Volturi utan att tveka. Jag älskar böckerna och jag såg det som en stor utmaning att spela med i filmerna. Kristen och jag har blivit goda vänner och vi spelade nyligen in filmen "The Runaways" tillsammans. Filmen handlar om ett legendariskt tjejrockband från 1970-talet och vi spelar rockjtärnor. Det var en rolig upplevelse, Säger Dakota.


OBS! den är informationen har jag tagit direkt från tidningen, den finns inte på Julias hemsida som jag länkade i början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0